zondag 5 februari 2012

Nieuw schilderij........

Afgelopen woensdagmorgen ben ik weer wezen schilderen. Dit keer geen aquarel maar acrylverf.
Dit wordt tot nu toe mijn grootste schilderij. Omdat ik parkieten erg mooie vogels vind, heb ik een foto van internet gehaald en ben ik aan de slag gegaan.
Het schilderij is nog lang niet klaar, maar nu kunnen jullie nog even kijken hoe het er nu uitziet en de volgende keer is hij weer een stuk gevorderd en dan zet ik weer een foto op mijn blog.

Tot de volgende keer! Groetjes Hannie

5 opmerkingen:

  1. Hé, was je ook nog aan het schilderen.
    Leuk onderwerp, parkietjes.
    Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer super bezig, leuke kleuren zo. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Liefs, Amarins
    (PS. die heel hard duimt dat het de 18e niet sneeuw en ijs is haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NOU MOE!!
    Mijn reaktie verdwijnt gewoon iedere keer!! Net stond hij er nog en nu is tie alweer pleitte.
    Ga bijna boos tikken, dat je parkietjes leuk zijn.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi schilderij word dat.
    je bent ook van alle markten thuis.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen