donderdag 16 februari 2012

Twee totaal verschillende dingen!

 Twee totaal verschillende dingen! Hier boven mijn schilderij. Gisteren ben ik weer wezen schilderen. Het is echt heel leuk om te doen, het gaat me ook iets beter af dan in het begin, maar dat is wel logische natuurlijk.
Het schilderij is nog niet klaar, hier een daar moet nog wat gedaan worden, maar het grootste gedeelte is klaar! Ik ben er zelf super trots op, want ik vind hem helemaal geweldig worden! En...kijkt die blauw net lief naar die andere parkiet?!  Hieronder een ander project.
Alles aan die vlinders is van vilt gemaakt. Het is een totaal pakket van Rico. Vorig jaar in december heb ik dit gekocht, ik vond hem zo leuk, dat ik dacht: deze neem ik mee.
Het is een heel werk, je bent er bijna 4 uren mee bezig.
Deze grote vlinder zat het meeste werk in. Ongeveer 2 uurtjes, het zijn 7 delen en er komt nog vulling tussen. Met zacht geel borduurgaren, naai je alles dicht en op elkaar en tussen de kleine vlinders zit nog klitterband.
Al met al een heel werk, maar wel super leuk om te doen! En het resultaat is ook erg leuk vind ik zelf.

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Hannie

3 opmerkingen:

  1. Niks meer aan die blauwe doen hoor!! Die is al zo mooi.
    Ennnn roze hoort bij mij in huis hahahahahaha
    Wat een gave vlinders zeg, heb je nooit iets van gezegd.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig, ziet er heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geworden, die slinger is ook leuk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen