zondag 19 februari 2012

Naar de handwerkbeurs geweest!

Gisteren ben ik met mijn vriendin Amarins en Manon onze logee naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest!
Wauw, wat was het daar druk zeg!! Maar wel gezellig en heeel veeel leuke dingen gezien.
Op de foto kun je zien wat ik zoal gekocht heb. Twee dingen vind ik echt super en dat is dat boekje van Rico, tea time heet het en het schilderij met vakjes en daar hoort het borduurpatroon bij wat er achter ligt.
Als je de foto aanklikt dan zie alles wat beter.
Het was een super leuke dag! En nu maar kiezen wat ik eerst ga maken, hahahahaa.......

Fijne dag verder.
Hannie

5 opmerkingen:

  1. Ik weet wel waar je moet beginnen hoor, blauwe auto hahahahaha, is hij zeker voor augustus klaar.
    Wat was het super hè. Hang nu voor pampes, ben zo verschrikkelijk verkouden, eigenlijk gewoon grieperig, rillerig grrrrrrrrrrrrr. Het was een topdag!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je netjes gedragen zeg!! Ik zag je al lopen met een bolderkar of zo'n tas met wieltjes hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg, wat een bescheiden buit.
    Bij Amarins was het ook al zo netjes.
    Ik hoop dat Manon ook nog wat leuke dingen heeft gekocht?
    Ik hoor het dinsdag wel.
    Je hebt natuurlijk nog geld bewaard voor ons uitje naar Gepke.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke spullen heb je gekocht

    BeantwoordenVerwijderen