vrijdag 3 februari 2012

Het kastje is klaar!



Zoals beloofd, is hier mijn kastje! Gisteravond heb ik hem afgemaakt. Op de randen wilde ik graag lint hebben, want anders zag je de houten randjes en dat vond ik niet mooi. Dus op lint uit, (ik heb nog niets hoor! hahaha) maar niet die wat ik in mijn hoofd had. Op naar de hobbykamer, dat was woensdag. Lint uitgezocht en gekocht, kwam ik thuis was het te smal, ik moest 0,5mm hebben en het lint wat ik gekocht had was 0,3mm balen dus!
Gisteren weer naar de Hobbykamer, ik moest toch de voorbeeldkaarten heen brengen (zie hieronder) en toen zag ik dit lint, zacht roze wit geruite lint. Dus daar 2 meter van gekocht en gisteravond aan de slag. Hier en daar een bloemetje, pareltje en een strikje en klaar is tie!
Nu nog kijken wat erin moet staan. Ik heb wel wat ideetjes, maar ja daar moet ik nog even tegen aanlopen, maar dat komt nog wel.

Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Hij is super de super geworden. En als ik mocht kiezen had ik de bloemetjes bovenaan vervangen door ook van die mooie pareltjes. Maar smaken verschillen hè, en hij is zo ook prachtig. Ben benieuwd wat je erin gaat doen maar dat zie ik vast de 18e (als er niet te veel sneeuw komt). Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat istie leuk. Ennnn mocht je nog niet weten waar je hem mee vult dan geef je hem maar aan mij. Mij lukt dat wel hoor!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden.
    Ben wel benieuwd wat je er in gaat zetten.

    Groetjes en tot zondag, Yvonne
    ps we zijn vergeten het over de familiedag te hebben

    BeantwoordenVerwijderen