maandag 3 oktober 2011

Verjaardagskaart

Morgen is onze buurman jarig, hij wordt dan 65 jaar! Voor hem heb ik deze mooie kaart gemaakt!
Het borduurpatroon is van Chrissie, dat is zo'n oranjeachtige plastic mal. De hobbykamer had deze in een aanbiedingsbak liggen en toen ik hem zag liggen, dacht ik: deze is van mij! Het is een leuk borduurpatroon.
Ooit had ik deze stempels gekocht van Eline, maar nog niet gebruikt. Omdat ik de kaart wat kaal vond, heb ik die stempels maar eens gebruikt! Het is zo een fleurige mooi kaart geworden!

Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor een 65 jarige Hannie.
    Zal de buurman blij mee zijn.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker leuk geworden! Ben benieuwd wat de buurman er van vindt.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Hannie.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart.
    De buurman zal er vast erg blij mee zijn.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen