dinsdag 4 oktober 2011

Ooooh wat is tie mooi geworden!

Hij is eindelijk klaar! Maar, ooooh wat is tie mooi geworden! Ik ben er super trots op! Het was lastig borduren met die huidskleuren, maar het resultaat is prachtig!
Vanmiddag heb ik hem zelf ingelijst en op de foto gezet, door het glas is de foto iets minder mooi, maar goed iets op de foto zetten met een glas ervoor, wordt vaak minder mooi. Maar dat mag de pret niet deren, hij is super! Ben zeer benieuwd wat mijn vriendin ervan vind. Ik kan er nog anderhalve week zelf van genieten en dan gaat hij weg!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes, Hannie

10 opmerkingen:

  1. o, heel mooi. prachtig.

    ze zal er vast heel blij mee zijn.

    zin om opnieuw te maken met die kleuren ? of is het een moeilijk werk met de kleuren die zo op elkaar gelijken ?

    Mvg sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden Hannie,geniet er nog even van voor dat die weg gaat.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt.
    Om denk dat je vriendiner erg blij mee is.
    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig borduurwerk heb je ervan gemaakt.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, gelukkig hij is af.
    Lekker tijd om iets nieuws en fleurigs te beginnen.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is echt schitterend Hannie.
    Je vriendin vind hem ook prachtig,zo niet stuur hem dan maar naar mij.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,
    hij is zeker super geworden. Nu kan je met de borduurtjes uit je nieuwe boekje beginnen.

    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nu Chrome geïnstalleerd en kan weer reacties plaatsen.Alleen kan ik hier weer geen favorieten zien, zijn weer allemaal weg:-(
    Maar.........je hebt weer een schitterend kunstwerk gemaakt!
    Mijn complimenten!!!

    GrSonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé Hannie, gisteravond had ik geen fut meer om de blogs bij langs, vandaar nu pas. Hij is echt gaaf geworden al zou ik qua lijst een ietsje andere keus hebben gemaakt. Ik zou een vierkante lijst gekozen hebben. Maar dat maakt niet uit hoor, dat is gewoon een kwestie van smaken verschillen. Hij is en blijft schitterend. Ben benieuwd wat je vriendin er van vindt!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen