zondag 30 oktober 2011

Badhanddoek en Windlichtje

 Vorige week kreeg ik de vraag of ik een kraamcadeautje kon maken voor een vriendin van mij. Zij wilde graag iets speciaals geven aan een vriend van haar die net vader was geworden! Tuurlijk wil ik dat wel doen, zei ik. Ze heeft zelf de kleuren uitgekozen en het bootje. Gisteren had ik hem klaar en vanmorgen heb ik hem even gebracht bij haar. Ze vind hem prachtig! Nu  nog afwachten wat de nieuwe eigenaar ervan vind!
Tussendoor heb ik dit gehaakte windlichtje nog even gemaakt. Alles heb ik dit keer gehaakt, 4 bloemetjes en een gehaakt strikje. Weer een leuk cadeautje om weg te geven!
Het is zo leuk om te doen en vrij snel klaar!

Fijne dag  verder!

7 opmerkingen:

  1. Dat heb je snel gedaan.
    Ziet er leuk uit.
    Je achtergrond is ook gezellig geworden, heel herfsterig.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je beide mooi gemaakt,heel schattig die handdoek.
    De eigenaar vind hem vast wel mooi.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke handdoek heb je gemaakt.
    Je kaartjes van gisteren zijn ook leuk, maar dat wist je al hè!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Hannie,echt super gedaan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    je hebt weer niet stil gezeten zie ik. Moest je niet uitrusten na gisteren.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat heb je weer heel erg mooi gemaakt!!
    En ik weet eigenlijk wel zeker dat ze er heel blij mee zijn!!
    En ja, ik heb wat kaartjes gemaakt, maar als ik eenmaal bezig ben, dan ga ik als een sneltrein haha.
    Het waren ook geen "moeiljke" kaarten dus dat gaat lekker snel;)

    Groejtes en tot vanavond.
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen