zaterdag 15 oktober 2011

Schilderij af! Aan de volgende begonnen!

 Yes! Mijn schilderij is af! Er is niet veel aan gedaan, een vogeltje erbij de horizon wat bij gewerkt, klopte niet helemaal. En toen was hij klaar! Ben er erg blij mee, was moeilijk maar ook een uitdaging voor mijn. Ben er zelf best trots op dat hij zo geworden is.
Nu het landschap klaar is, moest ik weer iets anders verzinnen. Ja, wat moet dat dan gaan worden. Een tijdje geleden had ik een foto uitgeprint, een haasje in een grasveld. Zo lief............dus dat moest het maar gaan worden. Ook heb ik een nieuw techniek geleerd. Eerst moest ik het haasje tekenen, daarna met een rolletje de achtergrond erop gezet. Dat klikt gemakkelijk maar dat is het niet. Het valt mij niet tegen hoe ik dat gedaan heb. Natuurlijk is het schilderij lang nog niet klaar, het gras moet nog flink bij gewerkt worden en het haasje is nog lang niet klaar. Dit opzetje had ik binnen een uur erop staan, ja en dan komen de details. Dus wordt vervolgd dit geschilderij!
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes, Hannie

8 opmerkingen:

  1. Wauw... Jeetje jij hebt wel heel verschillende creatieve kanten he?

    Ben benieuwd naar het eindresultaat van de haas!

    Oh enne mijn haken ligt wel stil... Die pot vol met droppies wordt hm niet denk ik haha. Ach wie weet ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig geworden.
    Vooral het vogeltjes is een leuk detail.
    Woensdag om 10.00 uur kan doorgaan, ik heb het even nagekeken.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend geworden Hannie,ik doe het jou niet na.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het super leuk en heeeeeeeeeeel erg knap. Doe het je echt niet na. Super leuk dus!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi

    Het schilderij is mooi geworden!!
    Heeft nu zeker een speciaal plaatsje in de woonkamer gekregen he;)
    En ben benieuwd hoe het volgende schilderij gaat worden.
    Talent heb je in ieder geval!!!

    Gr.
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Hannie,wat knap van je.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig schilderij.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen