woensdag 12 december 2012

Prachtige kerstkrans!

Vanmorgen ben ik bij een collega van mij geweest, zij is best creatief met groen, dat ben ik weer niet helaas, ach je kan ook niet alles, toch?
Daar kwam nog een collega en met zijn drieeën hebben we kerststukjes/kransen gemaakt. En deze krans is het geworden! Zelf vind ik hem super mooi!
Vorig jaar had ik die rietenkrans ergens gekocht, maar ik wist niet zo goed wat ik ermee moest doen, tot vandaag! Hier en daar wat leuke zilverdingetjes gekocht, en mijn collega had mos gezocht in het bos en toen aan de slag! In het midden hangen 3 witte glitter hartjes.
Hij hangt mooi buiten naast de voordeur, we hebben een carpoort dus blijft hij lang mooi, hoop ik.

Ik zag dat er weer een volger bij heb, fijn dat je mij komt volgen! Dank je wel!

Groetjes Hannie

8 opmerkingen:

  1. Mooie krans. Staat erg gezellige in deze tijd!
    Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de krans Prachtig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie krans Hannie,jij kunt ook van alles maken.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien wat voor 'zilvermens' jij bent. Hebben we het al eens over gehad hè. Ik zou dus goud gekozen hebben. Je krans is prachtig, leuk idee om hem zo met mos en leuks te bekleden. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je krans is heel leuk geworden. Wist niet dat je dat ook kon??
    Moet ook nodig kersversieringen gaan maken. Als alle prut weg is eindelijk eens naar een tuincentrum toe.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige krans Hannie

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen