donderdag 1 december 2011

Eindelijk weer een kaart!

Zo dat is alweer een tijdje geleden dat ik een kaart heb gemaakt! Dat kwam omdat we een kleine verbouwing hadden met de zolder en zo..... maar dat is nu klaar en mijn hobbykamer is nu ook gereed dus kan ik weer heerlijk knutelsen en zo.
Gisteren heb ik deze mooie jongens kaart gemaakt. Vrienden van ons, die hun zoontje is volgende week jarig en helemaal gek van de voetbalclub Heerenveen. Een kennis maakt zelf knipvellen en haar heb ik gevraagd of ze een Heerenveen 3D plaatje wilde maken en dat heeft ze gedaan. Ben er helemaal blij mee, want deze kan ik vaker gebruiken.

Groetjes Hannie

5 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie.
    Wat een leuke kaart van SC Heerenveen.
    Wat leuk dat je een kennis had die zelf plaatjes maakt.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze leuk voor een echte heerenveen fan! Leuk dat je weer bordurende bent.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Hannie.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart voor een echte voetbalfan.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen