woensdag 21 december 2011

Aquarel kaarten zijn klaar!

 Zo waren mijn kaarten de vorige keer. Ze waren toen nog niet klaar. De foto's die hieronder komen, daar zijn de kaarten wel klaar! Het paard heeft al een bestemming, mijn zusje haar dochter is begin januari jarig en zij is helemaal gek van paarden, voor haar heb ik deze paard gemaakt!


 Bij deze lely heb ik veel hulp gehad, want het wilde echt niet lukken. Ik kreeg er maar geen vorm in. Ik vond deze ook erg moeilijk om te maken. Maar hij is uiteindelijk toch nog mooi geworden.
Hier en daar heb ik bij deze kaart ook wat hulp gehad. Ik merk wel dat bloemen best wel moeilijk zijn om te schilderen. Het volgende project waar ik nu mee bezig ben: is weer kaarten ook met aquarel. Het is zo leuk om te doen en je hebt gauw resultaat. Ook het volgende project is bloemen, maar dan voorjaarsbloemen. Deze komt volgende keer op mijn blog.

3 opmerkingen:

  1. Ohh Hannie,
    wat zijn ze mooi geworden. En dan jaloers zijn op die man op de tv. Nou meid dat hoefd niet. Ze zijn super.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Hannie, wat zijn ze prachtig geworden, je hebt echt talent.
    Ik zou nog even door gaan met de schildercursus.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi

    Ik vind ze heel erg mooi geworden!
    Ik ben benieuwd naar de volgende kaarten;)

    Groetjes en tot vanavond!
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen