vrijdag 25 november 2011

Schilderij af!

Hier is hij dan! Mijn schilderij met haas is af! Ik ben 2x niet geweest, 1x daarvan was het herfstvakantie en toen kon ik niet en de keer daarna moest ik werken. Maar afgelopen woensdagmorgen ben ik weer geweest en toen heb ik hem in 1x af gemaakt. In totaal heb ik er 2 keer 3 uren aangewerkt.
Een paar kleine dingetjes heeft Kees (de schilderleraar) gedaan, en verder heb ik alles zelf gedaan! Ik ben er super trots op, want ik vind hem erg mooi geworden!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Hannie

7 opmerkingen:

  1. Daar mag je zeker trots op zijn. Het is een erg mooi schilderij geworden. Prachtig.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer super mooi, ik doe het je niet na!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi schilderij.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Hannie,wat ben je lekker bezig .

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er heel mooi uit, prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig!!!
    En waar komt hij te hangen?

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super mooi geworden.
    Doet me aan Waterschapsheuvel denken. Zit nu bright eyes te neurien mmmmm.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen