dinsdag 7 mei 2013

Ben even weg geweest..................

 Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat op mijn blog gepost heb. Dat heeft ook zo zijn redenen. Begin vorige maand is mijn schoonmoeder overleden en van bloggen en freubelen kwam er weinig van terecht.
Maar vorige week begon het weer te kriebelen, dus ben ik weer lekker bezig, alleen met kaarten maken nog niet, daar heb ik op het moment geen inspiratie voor. Maar dat komt ook vast wel weer terug.
Deze 2 dingetjes heb ik gemaakt voor mijn vriendin Marguerite haar dochter, zij wordt binnenkort 12 jaar.
Omdat ik geen inspiratie heb om een kaart te maken, heb ik dit voor haar gemaakt. Vandaag is het bij hen in de bus gevallen en ze is het helemaal blij mee!

Zo nu en dan zal ik even op mijn blog zijn en dan kom ik zeker even bij jullie kijken.

Groetjes Hannie

3 opmerkingen:

  1. Hallo Hannie.
    Ik ben er al,nog gecondoleerd met je schoonmoeder.
    Wat prachtige creaties heb jij gemaakt.
    Bedankt voor je reactie op mijn kaarten.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Hannie,echt heel mooi.

    Nog gecondoleerd met het verlies van je schornmoeder.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb hier een heel klein schildersezeltje staan en daar staat de vlinder op en hangt het sleuteltasje aan.
    Mag lekker bij mij op de site table staan tot na haar verjaardag.
    Daar wordt weinig aan gedaan, want hier in huis hangt door/voor haar zus de examenstress.
    Groetjes Marguerite
    Ben blij dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen