donderdag 28 maart 2013

Van wasbolletje tot............

 Ja waar een wasbolletje wel niet goed voor kan zijn!
In het boekje: Haken in Stijl staan deze vaasjes beschreven. Alleen heb ik een andere kleuren gebruikt.
Blauw is mijn lievelingskleur en in onze huiskamer zie je ook veel blauw weer terug, vandaar dat ik het vaasje blauw heb gemaakt. De roosjes zijn gehaakt met Catania fijn.
Hij staat mooi te pronken bij mij op de kast, alleen denk ik wel dat ik die grote roos ga vervangen voor een kleine. Op de foto lijkt hij groter,omdat ik de foto van dichtbij heb genomen. Het kleine roosje is net wat fijner. Maar goed zo laat ik het wel even staan. De rozen heb ik bij Xenos gekocht, kost echt niks daar!

Ik wens iedereen een mooi en fijn Paasweekend toe!

Groetjes Hannie

6 opmerkingen:

  1. Wat een grappig idee.
    We mogen ook echt helemaal niks meer weggooien. Heb juist vorige week een hele lading van die bollen weggegooid. Hahaha....
    Zou er als ik jou was er nog een paar bij maken. Dan wordt het een heel leuk groepje.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ideetje!
    Alleen valt het nog niet mee om aan wasbollen te komen tegenwoordig, die moeten per pakketpost bij je komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Hannie! Ik heb er ook al gehaakt. Zo leuk. Alleen die roosjes, dat lukt me niet dus heb ik er een ander bloemetje op gehaakt. Erg leuk in dat donkere blaus, zeke met witte bloemen erin.
    Groetjes, jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Hannie.
    Wat een leuk idee van een wasbol,staat heel mooi.
    Ja de kunstbloemen kosten bijna niks bij de Xenos en Action.
    Fijne Paasdagen groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk ideetje zeg! Zo zie je maar wat je o.a. van een wasbolletje kunt maken.
    Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!
    Helaas is haken nog steeds niet mijn ding hahahaha
    Maar hij is superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen