zondag 24 juni 2012

Nieuwe woning!

Een vriendin van mij, is afgelopen weekend met haar gezin verhuisd naar hun nieuwe woning. Voor hen heb ik deze kaart gemaakt.
Ik wilde graag een borduurpatroon van sleutel, maar die heb ik niet. Dus zoeken op internet. Daar kon ik ook niets vinden. Toen dacht ik, ik kan zelf ook wel een patroontje prikken. Dus op internet een afbeelding van een sleutel opgezocht en dat werd deze.
Toen in  words gezet en uitgerekt, zodat hij wat groter werd, uitgeprint en op een ander papier gelegd en gaatjes geprikt. De gaatjes toen weer aangestipt met een stift en toen gekopieerd. En toen kon ik aan de slag! Dit is het resultaat geworden, ben er blij mee en het is een mooie kaart geworden!!

Groetjes Hannie 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie.
    Wat heb je dat mooi gedaan die sleutel zelf uit prikken.
    Je brengt mij op een idee,hele leuke kaart geworden.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super hoor, leuk gedaan met die sleutel.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk. Het resultaat is mooi geworden.
    Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Hannie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer prachtig. Goed idee van je om zelf een patroon te maken.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zelf het patroon hebt gemaakt.
    Begin van een nieuwe carriére? Ja het streepje op de e moet de andere kant op, weet alleen niet hoe dat moet hahah....
    Het is een hele leuke kaart geworden.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Altijd leuk om post te ontvangen vooral in je nieuwe huis :).
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen