dinsdag 24 april 2012

Kaart 65 jaar!!

Mijn vader is volgende maand jarig, hij wordt dan 65 jaar!! En ja, daar moet wel een mooie kaart worden gemaakt! Ik had niet veel liggen aan plaatjes van 65 jaar, eigenlijk maar 1 en dat is deze. Ook een heel mooi plaatje, eigenlijk vind ik hem meer voor vrouwen, maar nu gelijk voor 1 plaatje naar de winkel te rennen, vond ik ook wat te ver gaan. En wat ik ook maak voor mijn vader hij vind het altijd super leuk! Dus maar gewoon deze gebruikt.

Het patroontje komt uit het laaste boekje van Sjaak en ik heb mettler garen gebruikt.
Het is een aardig bewerkt patroontje, ik was zo 3 uur verder, maar het resultaat is prachtig!

Groetjes Hannie

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Zal je vader het leuk vinden als hij ook van mij een kaartje krijgt? Je word nu eenmaal niet ieder jaar 65.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal hij zeker leuk vinden! Toen hij ziek was, had je ook eentje gestuurd, dat vond hij ook erg leuk!

    Groetjes..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart voor je vader en alvast gefeliciteerd de kleuren zijn erg vrolijk en passen prima bij elkaar.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een super kaart, heel mooi. Zal hij vast heel blij mee zijn.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Hannie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen