donderdag 24 januari 2013

Babykaart jongen

Kennissen van ons hebben een zoontje gekregen. Voor hen heb ik deze mooie kaart gemaakt!
Het patroontje van de giraff kwam ik een keer tegen bij iemand op haar blog, ik vond hem zo leuk dat ik dacht, deze moet ik hebben! Dan heb je wat op voorraad, hihihihiii.......

De rest van de week zal ik weinig tot niets freubelen, vandaag moet ik werken, morgen visite en zaterdag ook, want zaterdag ben ik jarig! Ja ja.....ik wordt dan 39 jaar!
Dus druk druk druk.........

Fijn weekend allemaal!
Groetjes Hannie

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Goh! word je al zo "oud"?...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Hannie! Heel lief patroontje.
    Veel plezier de komende dagen en alvast een fijne verjaardag gewenst!
    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een hele leuke kaart. Een mooi babykaartje en een patroon die je makkelijk voor zowel een meisje als een jongen kunt gebruiken (even de kleurtjes aanpassen).
    Alvast een fijne verjaardag zaterdag.
    Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart is het.
    Al vast van harte gefeliciteerd met jou verjaardag zaterdag.
    Ik wens jou al vast een fijne dag zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen