vrijdag 6 juli 2012

De andere 2 harten!

 Zo ze zijn eindelijk klaar! Het heeft even geduurd, maar ik was ook steeds druk met andere dingen.
Gistermiddag ben ik met deze harten begonnen, het was een hele klus want het stof geleed aan alle kanten!
Pffffff........ wat heb ik wat af gefoeterd!!
Dit hart was het aller ergst om in elkaar te krijgen. Het mooie sierrandje om het stippeltjes hartje wilde maar niet goed vast op het hartje. Ik werd er niet goed van! En het was al zo warm, misschien lag het daar ook wel aan.
Maar ze zijn af en erg mooi geworden vind ik zelf!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe!

Groetjes Hannie

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige harten Hannie.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn inderdaad weer erg mooi!
    Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn harstikke leuk geworden joh!!
    Het weer werkte niet echt mee om aan de slag te gaan.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat het niet helemaal meeviel om ze te maken zijn ze erg leuk en vrolijk geworden! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker kijk ik op je blog. Mijn reactie staat er al tussen. Het zijn weer erg leuke knutselwerken.
    Groetjes Rita en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat zijn ze mooi geworden.
    Ondanks dat het stof je alle kanten aan gleed.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer super! Prachtige creaties.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    De harten zijn ontzettend leuk geworden!
    Die anderen had ik al in de winkel zien hangen, echt heel erg mooi zijn ze!!
    Ik heb nu het rugzakje ook geplaatst, het jurkje komt nog;)

    (nu even kijken of ik dit bericht geplaatst krijg)

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen